Ürünümde arıza olursa ne yapmalıyım?

Ozofresh ozon dezenfeksiyon cihazlarının arıza yapma ihtimali düşük olmasına karşın, her elektrik-elektronik ürününün arıza yapabilmesi, ihtimal dahilindedir. Böyle bir durumda ürün servis birimine ulaştıktan 1 gün sonra sorun giderilemez ise ürünün
birebir değişimi yapılarak müşteri memluniyeti en üst seviyede tutulur. Tüm ozonoks / OZOFRESH ürünlerinin arkasında Narlıbahçe A.Ş firması vardır.

İletişim Formu

Lütfen formu eksiksiz doldurunuz.

İletişim Bilgilerimiz

NARLIBAHÇE D.GIDA ARITMA ve OZON TEKNOLOJİLERİ SAN. TİC. A.Ş.

Adres: Akdeniz Sanayi Sit. 5051 Sok. No:9 Antalya/ TÜRKİYE

Tel: +90 242 221 01 20

E-mail: narlibahce@ozonoks.com.tr